پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118056
صدور 3 ميليون و 150 هزار دفترچه بيمه رايگان/ اعلام وضعيت متقاضيان با استفاده از کد رهگيري
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1403

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مهدي ميرشاه ولد در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: براساس آمارهاي به دست آمده تاکنون براي حدود 60 درصد متقاضيان بيمه همگاني رايگان ، از سوي سازمان بيمه سلامت دفترچه بيمه صادر شده است .

وي گفت: عمليات صدور با توزيع کمي متفاوت است و با توجه به اينکه به متقاضيان پيامک ارسال مي شود که بايد براي دريافت دفترچه بيمه به دفاتر پيشخوان دولت که خود در فرم ثبت نام مشخص کرده اند مراجعه کنند به همين دليل مدتي پس از صدور دفاتر به دست افراد مي رسد و برهمين اساس تا کنون بيش از دو ميليون دفترچه توزيع شده است.

سخنگوي ستاد بيمه سلامت همگاني با اشاره به اينکه متقاضيان مي توانند براي اطلاع از وضعيت پرونده خود به سايت سازمان بيمه سلامت مراجعه کنند ، تاکيد کرد: ثبت نام کنندگان مي‌توانند با وارد کردن کدرهگيري خود در سامانه از وضعيت پرونده‌شان مطلع شوند.

به گفته ميرشاه ولد، تاکنون پنج ميليون و 200 هزار نفر در سايت سازمان بيمه سلامت ثبت‌نام کرده‌اند و اين روند همچنان ادامه دارد و متوقف نخواهد شد و براساس آخرين آمارها استان تهران با 870 هزار نفر بيشترين ثبت نام را داشته است.

وي اظهار داشت: دفترچه بيمه تهرانيها تقريبا صادر شده و تا 15 تيرماه توزيع آن نيز در استان به پايان مي رسد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html